Monday, September 29, 2008

光良品冠 Michael and Victor

他们让我想起了你。
最近你好吗?
Miss you.
How are you?

话题


我找你找了好久


相知相拥


有你在身旁


朋友


别人都说我们会分开



后来
我们都在彼此的纪念册上交换了彼此的心情
你说,你相信他们总会有再合作的一天
During the farewell
We exchanged our feelings through the memorable diaries
You believed one day in the future they will be together again

以前的我或许不懂用行动来表达
相信将来,我们重遇的那天,你会看得到我的改变
I always lack of action in expressing myself in the previous time
I believe when we meet again, you'll notice my change

我也准备了一份惊喜给我的老朋友们
感谢你们陪伴了我度过那段青涩的岁月
I am also preparing a surprise to my fellow old friends
Thank you for accompanying me in these first quarter periods of life

那份惊喜是我六年前的梦想,我现在走在筹备路上。
几时完成?请再给我最多一年的时间,因为惊喜需要时间酝酿......
This surprise is one of my dreams, I am going to realize it.
When will I make it comes true?
Please give me maximum one more year, due to surprise needs time...

No comments: