Monday, September 22, 2008

我不是好人 I Am Not A Good Girl

应该是两个星期前,有个junior说:“我认识的senior当中,我只欣赏两个,你是其中一个。”
刚才,另一个junior说:“我认识的两个太平人都很好心,他是一个,你也是一个。”

拜托,我不是好人,好不好?

A junior used to comment that he feels impressed on me in the past few weeks.
Another junior told me that he likes my kindness.

Come on, I am not a good girl, ok?