Monday, October 6, 2008

耶,完成惊喜! Realized The Surprise

昨天用了接近一天的时间,心中的惊喜,终于完成了。
它并不完美,可是就是完成了。
有少许的感动。
原来是可以办到的。
幸亏有这么一个机会。
幸亏我有好好地把握。

可香说,那个人一定是跟你很要好的。
我笑了笑。

老师说,我的故事往往会让人留下印象。
因为我珍惜我的过去。

这也是一个小小的梦想。
做到了!

Realized a dream yesterday.
Feeling touching.
Although it is not perfect, I completed successfully.
Thanks for giving me the chance.
Thanks for looking it seriously.

Kexiang said that person looks very important to me.
I smile.

Paul said my stories always impressed people and attract them to listen carefully.
Because I appreciate my past.

Finally make the surprise comes true, YEAH!

No comments: