Sunday, April 26, 2009

How are you, 38 group president??

What are you doing now? (读着你的短信息)
Studying in Johor still? (是的)
Hope you won't give me any suprise again...something like...you already get married~ haha!(我会炸人,但我不会给红炸弹的啦!)
Anyway seems you are enjoying your life (your pretty face photo).(竟然偷看我的照片~~)
Remember to contact me whenever you are back to Taiping, i worried that you will miss me too much.....(谁在想念你,不要脸到~~)
Have a nice day~(excuse me, 我可以have a nice year吗?)


*********

因为时常给太多人太多惊喜,所以大家最期待的惊喜就是我告诉他们我即将结婚了。
walau,这个现象不只是局限在家乡的朋友,就连大学的朋友(尤其是小戴)也是这样。

Well,都说了,我这么低调的人,怎么可能会告诉你们的呢!
告诉你们就不是惊喜了嘛*#@%

话说回来,我依然单身啦~~别乱放风声说我结婚了,会吓跑人家的啦!!!
哈哈!

No comments: