Sunday, May 18, 2008

谢谢为我的孩子打气 Thanks for Giving Supports to My First Child

那天佩琳突然冒出一句:“如果你需要金钱上的支持的话,我一定会支持你!”
就像3月时,姐姐也说了这句话:“我支持你,一千够不够?”
刚才,小戴传来短讯说:“我为你的孩子加油打气!”
最后一次见到致雯,她也说:“嘿,我在等你的孩子出来咧!”
青梅竹马也这么说:“我很期待他的降临。”
连平时很少坦白的阿傅也说了这句话:“我一直都在支持你,是你没有察觉到罢了!”
一金完全可以接受她的学姐如此疯狂,说了句:“加油!梦想...”
当初,Mr.Ti也很支持我如此不按牌理...

还有很多很多人的支持......

如果你不懂我这里到底发生了什么事,请别生气。
我只是暂时尽量地把自己琐在自己的世界里。

没有一个具体的结果,要怎样跟大家分享呢?
我答应大家,六月,一定会给大家看看他的“庐山真面目”!

谢谢这一路上都有你们的陪伴!
谢谢你们为我的孩子打气!

"If you need financial support, I'll give you some." PeiLin said.
"RM 1,000 enough?" Sharon said.
"Gambateh for your baby o" LiYung said.
"hei, I am waiting it comes out ler..." CheeWen said.
"I feel very excited waiting it comes out." Karen said.
"I support you these days, only you don't know about it." Foo said.
"Gambateh, for your dream..." YeeJing said.
Mr. Ti also supports me very much since my initial stage...

and those unlisted supportive people...

If you don't know what's going on to me, please don't be angry
I am just keep myself away from you all and dissolve myself in my own world.

How should I share to you since it does not come out yet?
I promise to you: I'll introduce it to you on June.

Thanks for accompanying me!
Thanks for giving support to my first child!

No comments: