Tuesday, May 27, 2008

相约星期五 Meet on Friday

跟你约了,要协调我们之间的问题。
不讲电话,因为我讨厌看不到你的样子。

该用怎样的字句?我暂时想不到。
该用怎样的语气?我暂时想不到。
该用怎样的心情?我暂时想不到。
该用怎样的立场?我暂时想不到。

在公在私,我都有话要说。
我很想什么都不想就这样跟你坦白,
可是我害怕最后的答案,
会伤了你,
也伤了我......

我又开始紧张兮兮了,唉!

Will meet you up on this Friday.
Not to use phone because I can't see your face.

I am still thinking how should I interpret my words and feelings to you.
I have something to say, by personal and partner.

I prefer frankly speak out.
But I afraid my decision will hurt you and me too.

Starting to be CRAZY now. Haiz, again...

No comments: