Sunday, May 11, 2008

我也很想他 I miss him too

某天从记事簿上看到他以前寄给我的话。
那时的他感受到我的忧郁,
也说我仿佛在试着独自解决正在面临的困境。
他希望我会告诉他。

我始终没有告诉他个中原因。
我不是一个随便找人说出心事的人。

我不是闲弃他。
他真的是我目前最欣赏的人。
只是,我很害怕跟他坦白了过后
我会奋不顾身地
爱上了他......

One day I read a message from him ( in my notebook)
He expressed his concern towards my depressions
He would like me to share with him

I didn't fulfill his expectation
I am not that kind of sharing person(i mean in such case)

I am not saying that he is not good
He is actually the most admire guy in my heart
I am just wonder once I told him my deepest reasons
I'll LOVE him without thinking twice then......

No comments: